loading...
پارس پاتوق
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
تست 6 0 14 admin
تست 5 0 8 admin
Admin بازدید : 5 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

 

https://rozup.ir/up/parspatugh/Pictures/1/sms-asheghane99-Copy.jpg

اس ام اس عاشقانه قشنگ

می گویند دنیا زندانی بیش نیست

کاش حبسِ ابد ببرند برایمان  و تــــو هم سلولی من باشی

اس ام اس عاشقانه قشنگ

بی شک آغوش تو هشتمین عجایب دنیاست

واردش که می شوی زمان بی معنا می شود

اس ام اسعاشقانه قشنگ

خوشبختی داشتن کسی است که  بیشتر از خودش تو را بخواهد

و بیشتر از تو هیچ نخواهد  و تو برایش تمام زندگی باشی

اس ام اس عاشقانه قشنگ

نزدیکت می شوم بوی دریا می آید

دور که می شوم صدای باران

بگو تکلیفم با چشم هایم چیست ؟

لنگر بیندازم و عاشقی کنم یا چتر بردارم و دلبری کنم ؟

اس ام اس عاشقانه قشنگ

همه می گویند به انتظار تو نشستن دیوانگی ست

ولی نمی دانند که من دیوانه ی تو هستم

اس ام اس عاشقانه قشنگ

بی خیال اسم ها و حرف ها

من خلاصه می شوم در تو

همین

اس ام اس عاشقانه قشنگ

قفس یعنی دهان من

وقتی زبانم روی اسم تو قفل می شود !

اس ام اس عاشقانه قشنگ

تمام شعرهایم بوی تو را می دهند

می گویند فراموشش کن اما نمی دانند

تو در جانم ریشه کرده ای

انگار باید جان دهم

اس ام اسعاشقانه قشنگ

یعقوب نیستم

اما بوی پیراهن تو قلبم را بینا می کند

اس ام اس عاشقانه قشنگ

اگر کسی رو خیلی دوست داری

امتحانش نکن که ببینی اون چقدر دوستت داره

اول خودتو امتحان کن ببین تحملش رو داری بفهمی دوستت نداره ؟

اس ام اس عاشقانه قشنگ

www.bisms.ir :منبع

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 56
  • بازدید کلی : 1,569